نوشته شده توسط : rshaole

1414 درصد از عملکرد کلیه و کراتینین بالا 3.95 درصد از عملکرد کلیه و کراتینین بالا 3.95

اگر بیماران یک عملکرد کلیه 14٪ و کراتینین بالا 3.95، بسیاری از آنها می توانید همودیالیز یا دیالیز صفاقی را شروع کنید. خب، اینکه ممکن است درمان بیماران به منظور بهبود عملکرد کلیه خود را 14٪ و کاهش کراتینین بالا 3.95؟

از آنجا که بیماران هنوز با کلیه خود را، زندگی به این معنی که آنها هنوز هم بی اختیاری داشته باشد. در درمان بیماری های کلیوی، ادرار امید برای بهبود کلیه ها است. در این حالت، آنچه ما باید انجام دهد تا سلول های کلیه آسیب دیده و سلولهای کلیه باقی مانده محافظت می کند.

با توجه به ویژگی های عملکرد کلیه کم و سطح بالای کراتینین، ما می خواهم به توصیه طرح درمان زیر را برای این بیماران است. (برای دریافت بهترین درمان را برای خودتان از طریق پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru.)

1. کاهش بار بر روی کلیه ها

همانطور که می دانیم، تابع اصلی از کلیه این است که حذف مواد زائد و سموم از بدن است. زمانی که کلیه ها به طور جدی آسیب دیده، برخی از درمان های مورد نیاز برای کمک به کلیه تمیز کردن خون و سطح کراتینین بالا پایین. کاهش بار بر روی کلیه ها مفید برای حفاظت از عملکرد بافت کلیه باقی مانده است.

برای رسیدن به این هدف، بیماران می توانند یک درمان داغ فشرده سازی، تنقیه، درمان، طب سوزنی درمان، حمام پا و غیره را امتحان کنید. همه این روش ها هم بر اساس اعمال خارجی، به طوری که بیماران در حال رفتن به در مورد عوارض جانبی نگران باشید.

2. بهبود سطح عملکرد کلیه

اگر سلول های ذاتی کلیه ها آسیب دیده به سادگی فراهم می کند مواد مغذی کافی و اکسیژن، و آنها را به قابلیت های خود شفا منجر می تواند کمک به دستیابی به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه. با بهبود از این سلول ها، سطح عملکرد کلیه از بیماران موفقیت افزایش می دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، درمان تصفیه خون و سلول های بنیادی ممکن است صرفه جویی در سلول های کلیه را تحت تاثیر قرار کمک کند. به عنوان وضعیت بیماری از بیماران، پزشکان پیشنهاد طرح درمان مناسب برای آنها. به عنوان عملکرد کلیه سطح کراتینین سرم بیمار موفق 3.95 سقوط به طور طبیعی افزایش می دهد. اگر شما یک سوال در مورد کلیه ها، شما می توانید ما را در ایمیل asya.yue@mail.ru تماس بگیرید، و یا دکتر آنلاین است.





:: برچسب‌ها: کراتینین 3,14 درصد از عملکرد کلیه,کراتینین بالا 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: